subota, 24. studenoga 2012.

osteopatija

Osteopatija je jako priznata nemedicinska grana koja se uči 5godina na posebnim fakultetima.To je manualna terapija koja se bazira na harmoniji zglobova,mišića,fascije,živce.No da ja sad tu nebubam evo ti copy -paste

Osteopatija, koja potječe iz Amerike, je znanost, vještina i filozofija i zasniva se na preciznim palpatornim (manualnim) zahvatima i na precizno definiranim načelima kao što su:
Funkcionalno jedinstvo - ovisnost jednog sustava o drugom
Dobra cirkulacija je neophodna za dobro zdravlje
Ako je struktura zdrava i pokretljiva onda i funkcija če biti optimalna
Osobni vitalni potencijal koji je dio našeg zdravstvenog mehanizma
Homeostaza i autoregulacija koji daju: mogućnost samoizlječenja
Osteopatski pristup je globalan i traži uzrok funkcionalnog poremećaja, a ne tretira samo simptome
Ona gleda cijelo tijelo globalno i holistički a ne samo dio koji je bolan
Poštovanje individualnosti svake osobe bez obzira na psihomotorički i psihosocijalni status

Andrew Taylor Still, američki liječnik i kirurg 1872. utemeljio je principe osteopatije koja se danas primjenjuje u cijelome svijetu i ima visok stupanj popularnosti i u Europi. To je jedna vrsta manualne terapije koja je komplementarna medicini, fizioterapiji, logopediji i drugim zdravstvenim pristupima.

Still je tu svoju novu medicinu nazvao osteopatija.

Ime dolazi od dvije Grčke riječi: Osteon – kost i Pathos – bolest, patnja. Prema Stillu, kost je vrlo važan temelj zdravlja. Danas mi tretiramo ne samo muskuloskeletni sustav koji obuhvaća kosti, zglobove, sveze, mišice i fascije, nego i organe i živčani sustav.

Osteopatija se danas primjenjuje u cijelome svijetu i ima visok stupanj popularnosti u cijeloj Europi.

Osteopatija funkcionira na sljedeći način: Kroz finu palpaciju, osteopat utvrđuje gdje se nalaze tenzije i blokade u tkivu koje mogu biti uzrok boli, smanjenom kretanju, lošoj cirkulaciji i nekim drugim tjelesnim disfunkcijama.

Primjenom osteopatskih tehnika, terapeut oslobađa tenzije u tkivu, poboljšava prokrvljenost, što utječe na smanjenje boli, poboljšanje pokretljivosti i opće dobro funkcioniranje organizma.

Osteopatija dolazi u kontakt sa mehanizmom zdravlja svake osobe i na taj način pomogne pacijentu da se sam izliječi.

Bio sam ti jučer odmah i kod kirurga da čujem mišljenje,njegovo i mišljenje mog osteopata su ista,na dlaku ista.I kirurga priznaje osteopatu,čak mi je rekao ako se ponavlja situacija,prije da odem kod osteopate nego kod njega.



Čovjek(osteopata) ti je meni napravio dekompresio zglobova kralježnice,na taj način oslobodio prostor da se disk može polako vratiti na svoje mjesto....i odmah mi je bilo bolje.

Kod tebe sam ja to radio na jedan drugi način...mislima...fascinantno,zar ne?Jbga,čak i ja ponekad nepovjerujem u to.

Nočas sam samom sebi pokušao napraviti slično-pa sam zaspao hahaha

Jučer sam otišao u Zabok,privatna bolnica,dan prije dogovorio magnesku rezonancu i sutra otišao na snimanje......

Pazi,ja sam ti već odradio jednu turu i proputovao...e,jesam blesav,-kad znam.

I tebi lijep pozdrav i neka te Bog sa svojim anđelima čuva

-----------------
Kako je kod tebe?
dekompresiji kičme....ma to ti je ona sparva iz srednjeg vijeka kad te rastežu kao na onaj kotač...cerek... osteopata na "rasštelavanju"...jbg,danas neznam koji mišić neboli...hahaha,bitno je da dupe nešteka.
Čovjek je to lijepo napravio,ti je bio uklješten živac na L5-S1 + jedan zglob na Sakrum-u(kost kičme koja se spaja na zdjelicu...tzv Sakroilijakalni zglob.

Žao mi je što ti nisam snimio audio snimku da čuješ to krckanje.Ma- milina...Ok,još malo zateže i treba vremena živcu da se povrati natrag.Sad i ti meni možeš reći nemoj forsirati...hahaha.a trava narasla u dvorištu...ništa,jbga,kupit ću kozu,imat ću onda i kozji sir....

ma kakav nocni tretman ti spominjes? vec 3 dana me ne boli nista... funkcioniram skroz normlano kao da nikad nisam bila bolesna...

Ma mislio sam na onaj noćni tretman preko moba kad si bila u xxx...to sam mislio,ništa drugo.



Moram reći da je Medeari odradila kvalitetne tretmane,sad je par dana slobodna pa ćemo vidjeti za dalje.
http://www.osteopatia.huped.hr/

ako meni ovak ostane kao sto je sada bicu sretna i zadovoljna ... jos uvjek radim punom parom... jedino se mogu pohvaliti komarci me zderu gdje god stignu... noge do koljena su mi kao da imam rubeolu mazem stitim se, nista ne pomaze od ugriza sada samo ubode mazem ledom inace cu biti ko oni koji imaju gubu hahah...


Zbiljam mi je drago da si dobro,uživaj u sebi,zbiljam me to veseli.
Momentalno mi je sestra na chatu pa se idem s njom pospominjati.
Lp


Nema komentara:

Objavi komentar